Veelgestelde vragen

Hier vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen. Indien uw vraag er niet bij staat, neem dan contact met ons op neem contact met ons op via klantenservice@giftcards.nl.

 

> Ik wil meer weten over de Keuze Cadeaukaart

Hoe lang is de Keuze Cadeaukaart geldig?

De cadeaukaart heeft een geldigheid van 1 jaar na uitgifte, tenzij anders vermeld. Vanaf het moment van verzilvering, gaat een nieuwe geldigheidstermijn in. De lengte van deze termijn is afhankelijk van de door u gekozen cadeaukaart.

Is het mogelijk een giftcard te verlengen?

Het is niet mogelijk om uw Keuze Cadeaukaart te verlengen.

 

> Ik heb een vraag over de levering van de Keuze Cadeaukaart

Wat is de levertijd van het gekozen product?

Uw bestelling wordt geleverd nadat de betaling is voldaan. Wanneer uw bestelling vóór 17.00 uur (op werkdagen) is besteld en betaald, dan wordt de giftcard dezelfde dag nog via PostNL verstuurd!

Hoe wordt Keuze Cadeaukaart verzonden?

Uw bestelde giftcard van Keuze Cadeaukaart wordt per e-mail verstuurd.

Wat zijn de verzendkosten?

Er zijn géén verzendkosten.

Ik probeer een giftcard van .giftcards.nl te bestellen, maar er gaat iets niet goed. Wat nu?

Neem contact op met onze klantenservice via ons contactformulier of stuur een email naar klantenservice@giftcards.nl. Wij nemen binnen 3 werkdagen contact met u op!

Ik heb een giftcard besteld en betaald, maar ik heb deze niet ontvangen. Wat nu?

Neem contact op met onze klantenservice via ons contactformulier of stuur een mail naar klantenservice@giftcards.nl. Wij nemen uiterlijk binnen 3 werkdagen contact met u op!

 

> Ik heb een vraag over het inwisselen van de Keuze Cadeaukaart

Hoe zie ik het saldo van mijn Keuze Cadeaukaart?

Vul uw kaartnummer in op verzilverpagina. Het kaartnummer van uw Keuze Cadeaukaart vindt u op de achterzijde van de giftcard.

Hoe kan ik de Keuze Cadeaukaart inwisselen?

Vul uw kaartnummer en veiligheidscode in op de verzilverpagina. U kunt met uw Keuze Cadeaukaart betalen voor een cadeaukaart naar keuze.

Kan ik meerdere Keuze Cadeaukaarten tegelijk inwisselen?

Nee, dit zult u op dit moment een voor moeten doen of contact met ons op nemen via klantenservice@giftcards.nl met vermelding van uw kaartnummers.

Moet ik de Keuze Cadeaukaart in één keer besteden?

Nee, de cadeaukaart is in delen te besteden.

Kan ik mijn Keuze Cadeaukaart voor contant geld inwisselen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk.

Zijn alle prijzen inclusief BTW?

De giftcards zijn vrijgesteld van BTW.

Hoe snel worden bestelde producten geleverd?

In de bevestigingsmail die u ontvangt na het bestellen van de giftcard vindt u de levertijd van uw bestelling.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

U kunt middels iDEAL bijbetalen.

 

> Ik heb een probleem met het inwisselen van de Keuze Cadeaukaart

Wat moet ik doen als de Keuze Cadeaukaart niet werkt in de webshop of winkel?

U kunt ons mailen op: klantenservice@giftcards.nl.

 

> Overige vragen

Ik ben per ongeluk mijn Keuze Cadeaukaart kwijtgeraakt. Wat nu?

Het is uw eigen verantwoordelijkheid om uw Keuze Cadeaukaart goed en veilig te bewaren, er kan geen aanspraak worden gemaakt op compensatie bij verlies van de pas.

 

> Ik heb een klacht of opmerking over de Keuze Cadeaukaart

Waar kan ik met mijn klacht of opmerking terecht?

Neem in dit geval contact met ons op via klantenservice@giftcards.nl. Wij zullen uw klacht binnen 3 werkdagen in behandeling nemen en u hierover een terugkoppeling geven.

Is uw vraag nog niet beantwoord? Neem contact met ons op via het contactformulier. Wij zullen uw vraag binnen 3 werkdagen in behandeling nemen.